دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1401 - 09:59

پیولی: شیر گرسنه از خواب بیدار می‌شود/ می‌خواهیم تا روز آخر صدرنشین باشیم

سرمربی تیم میلان گفت: باید هر بازی را با گرسنگی انجام دهیم تا برنده شویم و برتری به سختی به دست می‌آید.
کد خبر : 654740
استفانو پیولی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، میلان در هفته سی و چهارم مسابقات سری A ایتالیا در خانه لاتزیو با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت تا با کسب سه امتیاز یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل خود به صدر جدول بازگردد.


استفانو پیولی درباره برتری شاگردانش در ورزشگاه المپیک رم اظهار کرد: به بازیکنانم افتخار می کنم. مسابقه سختی بود و مقابل تیمی با کیفیت برخوردی عالی داشتیم و برنده از زمین بیرون آمدیم. این خطر وجود داشت که پایان متفاوت و بدی داشته باشد، اما ما شفاف و مشتاق بودیم. برتری به سختی به دست آمد اما از این بازی تا آخر فصل بازی‌ها همین‌طور خواهد بود. باید همیشه مسابقات را با این خشونت و با این روحیه رقابتی بازی کنیم.


سرمربی تیم میلان افزود: بزرگترین رضایت زمانی است که بازی را از دست بدهی و با برتری پس بگیری، با هوادارانمان که همیشه فوق‌العاده هستند، احساسات متمایزی را تجربه می‌کنیم. به بازیکنان گفتم که آنها شیر هستند. نه باهوش‌ترین حیوان، نه سریع‌ترین و نه بزرگترین اما یک شیر می‌داند که باید غذا بخورد و هر روز صبح گرسنه از خواب بیدار می‌شود. ما باید هر بازی را با گرسنگی انجام دهیم تا برنده شویم. روی فرم تیم هدف ما این بود که فاصله با قهرمانی را از گذشته بهتر کنیم. در حال حاضر ۷۴ امتیازی شده‌ایم و اکنون می‌خواهیم تلاش کنیم تا روز آخر صدرنشین باشیم.


پیولی خاطرنشان کرد: عملکرد سطح بالا همچنان مورد نیاز خواهد بود. در این لحظه از مسابقات برای کسب قهرمانی همه جوانب مهم است، اما ذهنیت اهمیت بیشتری دارد. من فکر نمی‌کنم تیمی وجود داشته باشد که انگیزه کمتری نسبت به تیم دیگر داشته باشد. امیدوارم زلاتان ابراهیموویچ کماکان آماده باقی بماند. او اراده و گرسنگی تسلیم‌ناپذیری دارد، او فقط می‌تواند به ما کمک کند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته